Έίχαμε δεσμευτεί ότι θα επανέλθουμε στην προβοκάτσια που στήθηκε ενάντια στη «Νέα Σπορά» στο γνωστό Facebook, όπου εμφανίστηκε ένας λογαριασμός στο όνομα του Δημήτρη Κουτσούμπα, Γραμματέα του ΚΚΕ.
Ήταν εντελώς προφανές ότι επρόκειτο για έναν κατασκευασμένο λογαριασμό γι’ αυτό και αποσύρθηκε πολύ γρήγορα. Ίσως και κάτω από τις συγκεκριμένες διαμαρτυρίες προς τη διεύθυνση του Facebook από την πλευρά του Κόμματος. Δεν το γνωρίζουμε.
Μέχρις εδώ δεν υπάρχει τίποτα το «περίεργο», μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος. Το ΚΚΕ και τα προβεβλημένα στελέχη του είναι συνηθισμένα στις προβοκάτσιες και στις κατασκευασμένες καταστάσεις. Μία παραπάνω δε θα τα κάνει να φυσάνε …το γιαούρτι.
Γνωρίζουν. Άλλο πράγμα ο χυλός και άλλο πράγμα το γιαούρτι. Άλλωστε πως μπορεί να γίνει εύκολα πιστευτό ότι ο Δημήτρης Κουτσούμπας έφτιαξε προσωπικό λογαριασμό στο Facebook! Επομένως, κατ’ αρχάς, δε θα μπορούσε κανείς να εκλάβει αυτήν την προβοκάτσια ως και μια πολύ σοβαρή υπόθεση.
Θα αναρωτηθεί κάποιος. Φτηνοδουλειές του ποδαριού; Ίσως ναι, ίσως και όχι. Εξαρτάται και από τους “παίκτες”. Υπάρχει και το προηγούμενο, πάλι στο Facebook, που είχε την ίδια παταγώδη αποτυχία, από την άποψη της σκοπιμότητας, ανεξάρτητα από το εάν η τότε ηγεσία το έκανε “πρώτο θέμα”. Τους λόγους που έγινε πρώτο θέμα, με δηλώσεις της τότε ηγεσίας, δεν τους γνωρίζουμε.
Σ’ αυτόν τον κατασκευασμένο λογαριασμό είχαμε την “υψηλή τιμή”, ως «Νέα Σπορά» να “φιλοξενηθούμε”. Και αυτό δεν είναι τόσο “περίεργο”. Ένας κομμουνιστής, κατά τεκμήριο έξυπνος άνθρωπος, καταλαβαίνει αμέσως ότι πρέπει να υπάρχουν και τα “μηνύματα”, που πρέπει να σταλούν σε συγκεκριμένους αποδέκτες.
Με λίγα λόγια. Πρέπει να αναπτυχθούν και να αναπαραχθούν οι ανάλογοι συνειρμοί, να συνδυαστούν παράταιρα πράγματα. Γι’ αυτό το λόγο στήθηκε η προβοκάτσια. Έστω και ως φτηνοδουλειά.
Καμιά φορά, όμως, αυτές οι φτηνοδουλειές είναι πιο καλά στημένες, και γι’ αυτό πιο ευκολοχώνευτες, για όσους με έπαρση και περισσή ευκολία υψώνουν “το ταξικό και κομμουνιστικό τους ανάστημα”. Για όσους σκέφτονται σε “πρώτο βαθμό” και δεν προχωράνε και σε δεύτερες σκέψεις. Και εδώ, μάλλον, έχουμε μια πολύ σοβαρή “φτηνοδουλειά”, για να καταπίνεται εύκολα, που απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία οπαδών του ΚΚΕ, μια φτηνοδουλειά που προδίδει υψηλό επαγγελματισμό.
Και εδώ αρχίζουν τα πραγματικά περίεργα.
• Μερικά blogs (http://taxikiantepithesi.blogspot.gr, http://redflyplanet.blogspot.com), που κινούνται στο χώρο του ΚΚΕ και αναπαράγουν την πολιτική του, συνδύασαν άμεσα τη δημιουργία του λογαριασμού με τη «Νέα Σπορά», προβάλλοντας ανάρτηση άρθρου της «Νέας Σποράς» που περιείχε ο συγκεκριμένος λογαριασμός. Δηλαδή, την ίδια στιγμή που πρόβαιναν στην καταγγελία του κατασκευασμένου λογαριασμού εμφάνιζαν και το άρθρο της «Νέας Σποράς». Από εκεί και μετά οι συνειρμοί είναι εύκολοι.
Από την πλευρά μας έχουμε να πούμε ότι αυτού του είδους οι προβοκάτσιες είναι, στο είδος τους, συνειρμικές. Σ’ αυτόν τον τομέα ανήκουν. Μοιάζουν, σχεδόν, με τα «ασύνειδα μηνύματα», γιατί έχουν την ίδια περίπου τεχνική.
Η τεχνική των ασύνειδων μηνυμάτων συνίσταται στο να “βλέπεις” ένα γραπτό μήνυμα (μια διαφήμιση π.χ.) χωρίς να τη βλέπεις. Το μάτι δε βλέπει την πραγματική εικόνα αλλά τη “διαβιβάζει” στον εγκέφαλο που την αποτυπώνει ως πραγματική. Υψηλός επαγγελματισμός!
Μ’ αυτόν τον τρόπο στις αμερικάνικες αίθουσες των κινηματογράφων, κατά τη διάρκεια προβολής μιας ταινίας, παρεμβάλλονταν ορισμένα καρέ από μια διαφήμιση π.χ. της CocaCola (πραγματικό γεγονός). Τα καρέ ήταν τόσα ώστε το μάτι να μην “βλέπει” τη διαφήμιση και να μην αντιλαμβάνεται ότι “σπάει” η συνέχεια της ταινίας. Παρ’ όλα αυτά δια μέσου του ματιού αποτυπωνόταν η διαφήμιση στον εγκέφαλο. Αποτέλεσμα. Αυξήθηκε η κατανάλωση της CocaCola κατά 35%!
Στην περίπτωσή μας δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Είναι περίπου έτσι. Υπάρχει μια πραγματική εικόνα – ο κατασκευασμένος λογαριασμός του Δημήτρη Κουτσούμπα με τη φωτογραφία του. Δίπλα υπάρχει μια άλλη πραγματική εικόνα – ο τίτλος του άρθρου της «Νέας Σποράς», απομονωμένος από τις άλλες αναρτήσεις, οπότε ο συνειρμός είναι άμεσος και όχι έμμεσος, αλλά έχει το ίδιο αποτέλεσμα, γιατί περιέχει ένα “ασύνειδο μήνυμα”.
Αυτός που βλέπει τις δύο εικόνες τις συνδυάζει άμεσα και βγάζει το συμπέρασμα ότι ο κατασκευαστής του λογαριασμού είναι η «Νέα Σπορά». Εκεί θέλει να τον “διαβιβάσει” αυτός που στήνει την προβοκάτσια. Αυτό είναι το “ασύνειδο μήνυμα”, που συνειδητοποιείται άμεσα και σαφώς, χωρίς να γίνεται άμεση αναφορά του blogστη «Νέα Σπορά», ως κατασκευαστή του λογαριασμού. Τα υπόλοιπα αναλαμβάνουν να τα κάνουν οι σχολιαστές στη στήλη των σχολίων. Όσοι σηκώνουν εύκολα (και το ίδιο εύκολα το ταπεινώνουν) το “ταξικό” και “κομμουνιστικό” τους ανάστημα, που κατάπιαν το ευκολοχώνευτο “ασύνειδο μήνυμα”.
Εδώ, είναι καθαρό, ότι έχουμε δύο ταυτόχρονες και παράλληλες προβοκάτσιες. Η μία αφορά τον κατασκευασμένο λογαριασμό του Δημήτρη Κουτσούμπα, δηλαδή αφορά άμεσα τον Δημήτρη Κουτσούμπα και η άλλη αφορά στην έμμεση απόδοση της κατασκευής του λογαριασμού στη «Νέα Σπορά», δηλαδή αφορά άμεσα τη «Νέα Σπορά».
Και το λέμε αυτό, ότι είναι δύο ταυτόχρονες και παράλληλες αλλά ξεχωριστές προβοκάτσιες, γιατί κανένας επαγγελματίας προβοκάτορας, γιατί περί αυτού πρόκειται, που στήνει προβοκάτσια ενάντια στο Γραμματέα του Κόμματος, δεν αφήνει την υπογραφή του στην προβοκάτσια που στήνει. Τόσο απλό.
Ο σκοπός, λοιπόν, της διπλής προβοκάτσιας ήταν να αρχίσει από το Δημήτρη Κουτσούμπα για να καταλήξει στη «Νέα Σπορά». Οι “ωφελημένοι” από αυτήν τη διπλή προβοκάτσια μπορεί να είναι πολλοί.
Μπορεί και οι “χαμένοι” να είναι πολλοί, παραπάνω από τη «Νέα Σπορά», που είναι στα σίγουρα “χαμένη”, γιατί είχε τόση αφέλεια που υπέγραψε την προβοκάτσια που έστησε!!! Φανερά και βλακωδώς προδίδει τον εαυτό της!!! Να η φτηνοδουλειά που μπορεί να μην είναι και τόσο φτηνοδουλειά.
• Μερικά άλλα blogs (http://laikhexousia.blogspot.gr, http://e-oikodomos.blogspot.gr), που κινούνται και αυτά στο χώρο του ΚΚΕ, ξεσαλωμένα στην κυριολεξία και εξοικειωμένα στο υβρεολόγιο χαμαιτυπείου, προτίμησαν να συνδυάσουν άμεσα την κατασκευή του λογαριασμού με τη «Νέα Σπορά» και να μας κατατάξουν στο “χαφιεδότσουρμο”, που με την ευκαιρία των εκλογών βγήκαμε “στο σεργιάνι” για να πλήξουμε το Κόμμα. Ούτε συνειρμοί ούτε τίποτα άλλο που να χρειαζόταν μια άλλη παραπανίσια σκέψη.
Από εκεί και μετά αναλαμβάνουν οι φανατισμένοι του είδους να τα “σούρουν” στη «Νέα Σπορά» με ένα ήθος απόλυτα ταιριαστό με το ήθος και την πολιτική σκοπιμότητα του προβοκάτορα και κατασκευαστή του λογαριασμού του Δημήτρη Κουτσούμπα.
Το αποτέλεσμα και εδώ, χωρίς συνειρμικές διαμεσολαβήσεις, είναι το ίδιο. Η «Νέα Σπορά» έστησε φανερά μια προβοκάτσια! Δεν έχει καμία σημασία για αυτά τα blogs η σκέψη: “Καλά! Τόσο βλάκες είναι αυτοί στη «Νέα Σπορά» ώστε να υπογράφουν την προβοκάτσια που στήνουν”;
Υπάρχει, όμως, και μια άλλη ανάγνωση αυτής της, από πρώτη άποψη, φτηνοδουλειάς, που περιέχει ένα άλλο “ασύνειδο μήνυμα”. Πολύ πιο σημαντικό. Και αυτό το “ασύνειδο μήνυμα”, που προδίδει και τον πιθανό κατασκευαστή του, είναι το δίπολο “Φωτογραφία του Δημήτρη Κουτσούμπα – «Νέα Σπορά»”! Δηλαδή, με δυο λόγια “Κουτσούμπας – «Νέα Σπορά»”, “αγκαλιά”! Και μάλιστα προεκλογικά!
Αυτό το λέμε, γιατί το να πιστέψει κανείς ότι η «Νέα Σπορά», το επαναλαμβάνουμε, κατασκεύασε το λογαριασμό με τη φωτογραφία του Δημήτρη Κουτσούμπα είναι τουλάχιστον βλακώδες. Ο λογαριασμός αφορά στους “άλλους”, εκτός από την ηγεσία του Κόμματος, που διαθέτει, έτσι νομίζουμε, την ικανότητα να διακρίνει την “ήρα από το στάρι” ή “το χυλό από το γιαούρτι”.
Κάποια στιγμή η σύνδεση της «Νέας Σποράς», ως κατασκευάστριας της προβοκάτσιας, με το λογαριασμό στο Facebook θα σπάσει, γιατί δεν υπακούει σε κανένα λογικό κανόνα. Το “ασύνειδο μήνυμα”, όμως, θα έχει μείνει. Και προπαντός θα το έπαιρνε αυτός που είναι “καθ’ ύλην” αρμόδιος.
Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονταν να παρουσιάσουν τη «Νέα Σπορά» “αγκαλιά” με τον Δημήτρη Κουτσούμπα, ως “ασύνειδο μήνυμα”, όταν η θέση και η στάση της «Νέας Σποράς» είναι απόλυτα συγκεκριμένη τόσο ως προς την πολιτική που ακολουθεί η σημερινή ηγεσία του Κόμματος όσο και η προηγούμενη;
Επομένως το μόνο που δε θα ενδιέφερε τη «Νέα Σπορά» είναι να κατασκευάσει έναν ψεύτικο λογαριασμό, που να τη φέρνει “αγκαλιά” με την ηγεσία του Κόμματος, από τη στιγμή που τα “ψέλνει” ανοιχτά και στα ίσια στη σημερινή ηγεσία.
Αυτό είναι το θέμα. Οπότε αντιλαμβάνεται κανείς και το ρόλο των Blogs που “ξεφωνίζουν” τη «Νέα Σπορά» αλλά και τις όποιες διασυνδέσεις τους! Κατανοητό;
Όσα Blogs, κατά συνέπεια, αναπαρήγαγαν αυτήν την προβοκάτσια οφείλουν να μας διευκρινίσουν το ρόλο που παίζουν και από ποιον ή ποιους παίρνουν εντολές. Και απ’ ότι φαίνεται ο ρόλος τους αυτός είναι πολύ βρώμικος, γιατί δε θα κατασκεύαζαν ούτε θα αναπαρήγαγαν την προβοκάτσια με τη συγκεκριμένη συνέχεια, που συνδέει τη δημιουργία του λογαριασμού με τη «Νέα Σπορά» . Θα είχαν καταλάβει πολύ καλά ότι αυτός που έστησε την προβοκάτσια δεν έχει καμία σχέση με τη «Νέα Σπορά». Έχουν, λοιπόν, “βάλει το χεράκι τους” στη συνέχεια, τουλάχιστον, της προβοκάτσιας και στην αναπαραγωγή της. Φανταζόμαστε ότι και αυτό να είναι κατανοητό.
COMMENTS