Απάντηση στις αθλιότητες

Η «Νέα Σπορά» φιλοξένησε άρθρο Συνεργάτη της, που αφορούσε στην ιστοσελίδα «LeninReloaded» και συγκεκριμένα σε μια δημοσίευση, που ανάρτησε η εν λόγω ιστοσελίδα στις 20/10/2013. Την παραθέτουμε ως έχει:

«Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Για την χθεσινή εκδήλωση της Κ.Ο Κύπρου του ΚΚΕ

 

Οι εντυπώσεις μου:

 

Κατ’ αρχήν, νομίζω ότι όσοι Κύπριοι ή ελληνόφωνοι κάτοικοι της Κύπρου ενδιαφέρονται σοβαρά για το κομμουνιστικό κίνημα, και ειδικότερα για την ιστορία του στην Ελλάδα, τις προϋποθέσεις και συνέπειες της αναστοχαστικής και αυτοκριτικής ματιάς του ΚΚΕ στο παρελθόν του (τη διαλεκτική ενότητα, δηλαδή, ανάμεσα στην ιστορική εμπειρία και την ιστορική σκέψη για την εμπειρία αυτή) και τις μελλοντικές προοπτικές του, είχαν χθες μια σπουδαία ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πάρα πολύ ψηλού επιπέδου παρουσίαση και συζήτηση στη Λεμεσό. Δεν είναι πολλές αυτές οι ευκαιρίες και πραγματικά λυπάμαι για όσους την έχασαν χθες.

Ο Σκολαρίκος με εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο από κοντά από ό,τι απ’ το χαρτί· είναι ένας άνθρωπος με μεταδοτικό πάθος για την κομμουνιστική ιστορία και πολιτική, με άψογη ιστορική και θεωρητική κατάρτιση, εξαιρετικές ικανότητες στην σύνθεση και παρουσίαση της έρευνας του κόμματος, και απολαυστικός ως συνομιλητής. Χειρίστηκε έναν τεράστιο καμβά ιστορικών ζητημάτων και καμπών με μαεστρία· ήταν σαφής, συγκεκριμένος και διανοητικά ερεθιστικός σε όλες τις ερωτήσεις που του έγιναν, και γενικώς, συνέβαλε τα μέγιστα ώστε οι δυόμιση περίπου ώρες που διήρκησε η παρουσίαση και η συζήτηση να μου φανούν πεντάλεπτο, κάτι εξαιρετικά σπάνιο ως εμπειρία για μένα. Τα μέλη, οι φίλοι και οι ψηφοφόροι του κόμματος πρέπει να νιώθουν περήφανοι για την γενιά που εκπροσωπεί ο Κώστας Σκολαρίκος και να την αντιλαμβάνονται ως ένα από τα σημαντικά επιτεύγματα του κόμματος στην περίοδο μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού — περίοδο, αποδεικνύεται, ουσιαστικής ανασυγκρότησης, απεγκλωβισμού από λογής αδιέξοδα με καταγωγή τη σχέση με το ΚΚΣΕ και τις εσωτερικές αντιφάσεις του κινήματος στην Ελλάδα, και πάνω από όλα σκληρής και νηφάλιας δουλειάς στην κατεύθυνση της κομματικής αυτοκατανόησης και της αποτίμησης του παρελθόντος, με το μεγαλείο του και τις τραγωδίες του, με τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του, τα βήματα μπροστά και τα βήματα πίσω, τις υποκειμενικές και αντικειμενικές διαστάσεις των ατομικών και συλλογικών επιλογών που το έχτισαν. 

Οι έλληνες κομμουνιστές έχουν κατακτήσει σε σημαντικό βαθμό μια δύσκολη και επώδυνη γνώση, που είναι απαραίτητη για το δυσκολότατο στοίχημα της επανεκκίνησης της ιστορίας του 21ου αιώνα μετά το μακροσκελές τέλμα των δεκαετιών που προηγήθηκαν. Το ΚΚΕ, συνάμα, λειτουργεί ως ένας πολύτιμος για το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα φορέας αυτής της γνώσης και της εμπειρίας που ήταν η προϋπόθεσή της, ένας υποδοχέας της πραγματικής πολιτικής σκέψης για τις γενιές του μέλλοντος. Ο σύντροφος Σκολαρίκος μας γέμισε όλους με επαναστατική αισιοδοξία, θάρρος, πίστη στο εγχείρημα και στην αξία του, περηφάνεια για τη χώρα και το λαό που γέννησε αυτό το Κομμουνιστικό Κόμμα, και πάνω απ’ όλα αγάπη για τα πάθη και την αυτοθυσία των ανθρώπων που έθεσαν τα θεμέλια της δικής μας σημερινής σχέσης με τον κομμουνισμό και της ελπίδας μας σε ένα διαφορετικό αύριο για τα παιδιά μας.

Ευελπιστούμε νομίζω όλοι όσοι χθες νιώσαμε περηφάνεια, συγκίνηση και διανοητική έξαρση εξαιτίας του συντρόφου να συνεχιστεί η προσπάθεια της Κ.Ο Κύπρου να φέρει την μαρξιστική-λενινιστική θεωρία και πράξη στη χώρα και να μεταλαμπαδεύσει το κομμουνιστικό πνεύμα στην νέα γενιά της Κύπρου, που τόση ανάγκη έχει τον ταξικό λόγο στις δύσκολες, οικονομικά και πολιτικά, περιστάσεις στις οποίες βρίσκεται σήμερα και είναι εξαιρετικά πιθανό να αντιμετωπίσει τα επόμενα χρόνια».

Από το κείμενο αυτό ο Συνεργάτης μας στάθηκε σε μία περικοπή, την οποία την παραθέτουμε και αυτή ως έχει:

«Οι έλληνες κομμουνιστές έχουν κατακτήσει σε σημαντικό βαθμό μια δύσκολη και επώδυνη γνώση, που είναι απαραίτητη για το δυσκολότατο στοίχημα της επανεκκίνησης της ιστορίας του 21ου αιώνα μετά το μακροσκελές τέλμα των δεκαετιών που προηγήθηκαν».

Για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, η «Νέα Σπορά» θα στεκόταν και σε μια δεύτερη περικοπή αυτού του κειμένου, που είναι αποκαλυπτική των ιδεολογικών και πολιτικών απόψεων, που εκφράζει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Την παραθέτουμε, επίσης, και αυτήν ως έχει:

«Τα μέλη, οι φίλοι και οι ψηφοφόροι του κόμματος πρέπει να νιώθουν περήφανοι για την γενιά που εκπροσωπεί ο Κώστας Σκολαρίκος και να την αντιλαμβάνονται ως ένα από τα σημαντικά επιτεύγματα του κόμματος στην περίοδο μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού — περίοδο, αποδεικνύεται, ουσιαστικής ανασυγκρότησης, απεγκλωβισμού από λογής αδιέξοδα με καταγωγή τη σχέση με το ΚΚΣΕ και τις εσωτερικές αντιφάσεις του κινήματος στην Ελλάδα, (…)».

Θα μας επιτραπεί να τη σχολιάσουμε αυτήν την περικοπή, γιατί θα μας χρειαστεί για την ανάπτυξη του θέματος με το οποίο θα ασχοληθούμε.

Ούτε λίγο ούτε πολύ η παραπάνω περικοπή δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αποδέχεται και να αναπαράγει τη βασική κατηγορία των κάθε λογής αντιπάλων του ΚΚΕ, που το παρουσίαζαν ως ένα Κόμμα εξαρτημένο από το ΚΚΣΕ. Αυτό ακριβώς δηλώνει ρητά η φράση «(…) απεγκλωβισμού από λογής αδιέξοδα με καταγωγή τη σχέση με το ΚΚΣΕ (…)»!!!

Και η βασική αυτή κατηγορία, της σχέσης του ΚΚΕ με το ΚΚΣΕ, αφορούσε πολλές πλευρές της δράσης του ΚΚΕ, αλλά εμείς επιλέγουμε να σταθούμε σε μία από αυτές, την ιδεολογικοπολιτική εξάρτηση, ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας, γιατί αφορά στην ιδεολογικοπολιτική ταυτότητα του ΚΚΕ, όπως αυτή αποτυπώθηκε ιστορικά ως πραγματικότητα και μέσα σε συγκεκριμένες συνθήκες και όπως αυτή υποβλήθηκε σε κριτική αποτίμηση και αποτυπώθηκε στο πρόσφατο Δοκίμιο της Ιστορίας του Κόμματος.

Αναφερόμαστε ιδιαίτερα σ’ αυτήν την πλευρά της σχέσης του ΚΚΕ με το ΚΚΣΕ, γιατί «ο απεγκλωβισμός από τα λογής αδιέξοδα» διατυπώνεται ως μία γενική εκτίμηση των σχέσεων του ΚΚΕ με το ΚΚΣΕ και προπαντός παρουσιάζεται ως μία λαμπρή προσπάθεια απεγκλωβισμού, εκ μέρους της ιστοσελίδας «LeninReloaded», που «τα μέλη, οι φίλοι και οι ψηφοφόροι του κόμματος πρέπει να νιώθουν περήφανοι για την γενιά που εκπροσωπεί ο Κώστας Σκολαρίκος και να την αντιλαμβάνονται ως ένα από τα σημαντικά επιτεύγματα του κόμματος στην περίοδο μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού».

Αντιλαμβανόμαστε όλοι πολύ καθαρά, πεντακάθαρα θα λέγαμε, ότι πριν από «την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού» η σχέση του ΚΚΕ με το ΚΚΣΕ ήταν μια σχέση εγκλωβισμού του πρώτου ως προς το δεύτερο. Και σε αυτό το σημείο, τουλάχιστον εμείς, ως «Νέα Σπορά», αποδίδουμε μεγάλη σημασία για το πώς γίνεται κατανοητή και προσλαμβάνεται από τα μέλη του Κόμματος, τους φίλους, οπαδούς και ψηφοφόρους του, η σχέση αυτή ως τέτοια, δηλαδή, και αυτό είναι το σπουδαιότερο, το πώς κατανοείται και προσλαμβάνεται η ιστορική αποτύπωση της πορείας του Κόμματος μέσα από το Δοκίμιο.

Γιατί είναι φανερό ότι η σχέση εγκλωβισμού παράγει και αναπαράγει πολιτική και ιδεολογία, οι οποίες εκφράζονται μέσα στο κίνημα της χώρας μας, μέσα στην καθημερινή πραγματικότητα, αλλά αντανακλώνται και καθιζάνουν και ως συνείδηση στους εργαζόμενους. Αλλά και η σχέση απεγκλωβισμού παράγει αντίστοιχα πολιτική και ιδεολογία οι οποίες θα εκφραστούν μέσα στο κίνημα, στην καθημερινή πραγματικότητα και στη συνείδηση των εργαζομένων.

Από τη στιγμή, λοιπόν, που το Δοκίμιο αποτυπώνει μια ιστορική πραγματικότητα που κατανοείται ως σχέση εγκλωβισμού, την οποία την αναπαράγει ως σύγχρονη προσπάθεια απεγκλωβισμού εδώ υπάρχει το πρόβλημα. Γιατί ή η ιστορική αποτύπωση είναι σωστή και σωστά αντανακλά την κατανόησή της ή είναι λάθος και λάθος αντανακλά, αντίστοιχα, την κατανόησή της. Και απ’ ότι φαίνεται, τουλάχιστον ως προς την  ιστοσελίδα «Leninreloaded», στις εκτιμήσεις μας «έχουμε πέσει μέσα», απόδειξη τα ίδια τα γραπτά της.

Για να γίνουμε απολύτως κατανοητοί θα αναφερθούμε σε ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα. Η περίοδος με το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έως και τη λήξη του εμφυλίου, ήταν η πιο ηρωική σελίδα του Κόμματος, κατά τη γνώμη μας, αν και είναι πολύ άχαρο έργο να επιδίδεται κανείς σε ιστορικούς διαχωρισμούς, μια και όλη η ιστορική πορεία του Κόμματος είναι αδιαμφισβήτητα στο σύνολό της ηρωική, το πιο λαμπρό κόσμημα της νεότερης ιστορίας της χώρας μας.

Είναι, όμως, γνωστό ότι στη συγκεκριμένη περίοδο οι επαφές ανάμεσα στο ΚΚΕ και στη σοβιετική ηγεσία δεν ήταν απλώς δύσκολες αλλά σχεδόν ανύπαρκτες, ειδικά την πρώτη περίοδο μέχρι την απελευθέρωση της χώρας μας από τις δυνάμεις του ΕΛΑΣ. Το ερώτημα που προκύπτει είναι: πώς, λοιπόν, αυτή, η λαμπρότερη και ηρωικότερη ιστορική σελίδα γράφτηκε από το ΚΚΕ, με τα ποτάμια αίματος των αγωνιστών εκείνης της εποχής, ερήμην της σχέσης «εγκλωβισμού» του ΚΚΕ από τη σοβιετική ηγεσία;

Και εδώ πρέπει να πάρουμε υπόψη, σε συνάρτηση με το παραπάνω ερώτημα, ότι το Δοκίμιο αποδίδει ιδιαίτερο βάρος κυρίως σ’ αυτήν την περίοδο, αλλά, ταυτόχρονα, αναθεωρεί το σύνολο της ιστορικής διαδρομής του ΚΚΕ με τις εκτιμήσεις που καταλήγει.

Αυτό δε σημαίνει ότι εμείς αναγνωρίζουμε άλλες περιόδους εγκλωβισμού του ΚΚΕ στο ΚΚΣΕ. Θεωρούμε ότι ένας τέτοιος ισχυρισμός αποτελεί έναν ιστορικό εκχυδαϊσμό των σχέσεων μεταξύ των Κομμουνιστικών Κομμάτων, που αναπτύχθηκαν στις συγκεκριμένες συνθήκες, που δρούσαν, κάτω από τους συγκεκριμένους ιστορικούς όρους, που διαμορφώθηκαν, στο πλαίσιο των συγκεκριμένων αναλύσεων, που γίνονταν τόσο από την Κομμουνιστική Διεθνή όσο και από το ΚΚΣΕ, με τον ιδιαίτερο ρόλο, που εκ των πραγμάτων έπαιζε. 

Και προς επίρρωση αυτής της θέσης μας θα αναφερθούμε, και πάλι, σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. Την περίοδο του Μεσοπολέμου στο Κόμμα μας σημειώνεται έντονη δραστηριότητα με οξύτατη αντιπαράθεση από διάφορες ομάδες, που είχαν σχηματιστεί και υπήρχαν στο Κόμμα μας, στη βάση των διαφορετικών πολιτικών εκτιμήσεων που έκαναν. Αυτήν την περίοδο το Κόμμα μας την κατέκρινε με μεγάλη αυστηρότητα. Για να την ξεπεράσει, όμως, χρειάστηκε η παρέμβαση της Κομμουνιστικής Διεθνούς.

Αυτήν την «παρέμβαση» πώς θα την κρίνει κανείς; Θα την εντάξει στο πλαίσιο του χυδαίου ισχυρισμού της ιστοσελίδας «LeninReloaded» περί εγκλωβισμού; Ασφαλώς και όχι.

Όλο, λοιπόν, το ζήτημα εντοπίζεται στην ιστορική αποτύπωση της πορείας του Κόμματος στο Δοκίμιο και από τη στιγμή που αυτή η αποτύπωση αφήνει να εννοηθεί, από τον οποιοδήποτε, ότι το ΚΚΕ είχε σχέση εγκλωβισμού ως προς το ΚΚΣΕ και θεωρείται (το Δοκίμιο) ως προσπάθεια απεγκλωβισμού από αυτή τη σχέση, εδώ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, το οποίο, βέβαια, δεν αφορά την ιστοσελίδα «LeninReloaded» αλλά το Δοκίμιο και την ηγεσία του Κόμματος, ως προς τη σωστή αποτύπωση της ιστορικής του πορείας.       

Ας περάσουμε, τώρα, στις ενστάσεις της ιστοσελίδας «LeninReloaded» πάνω στο άρθρο του Συνεργάτη μας. Διευκρινίζουμε από την πλευρά μας ότι δεν επεμβαίνουμε στα κείμενα των Συνεργατών της «Νέας Σποράς». Η δημοσίευση  προϋποθέτει, βέβαια, ότι τα κείμενα αυτά δεν αντιστρατεύονται τις βασικές της αρχές, γι’ αυτό άλλωστε και δημοσιεύσαμε το άρθρο του συγκεκριμένου Συνεργάτη μας, γεγονός, που σημαίνει ότι μας εκφράζει.

Πρώτο: Η ιστοσελίδα «LeninReloaded» διατείνεται ότι ο «νεοσπορίτικος λόγος» του παραχάραξε το κείμενο και ό, τι εννοούσε. Αυτό είναι ένα απαράδεκτο ψέμα, το οποίο, βέβαια, αποδεικνύεται και εύκολα.

Το ΚΚΕ ήταν μέλος της Κομμουνιστικής Διεθνούς. Μετά τη διάλυσή της καθιερώθηκαν και πραγματοποιούνταν οι συναντήσεις των Κομμουνιστικών Κομμάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, που το ΚΚΕ έπαιρνε μέρος σ’ αυτές και συνυπέγραφε τις ανακοινώσεις που εκδίδονταν. Επομένως το «τέλμα», περί του οποίου ο λόγος, το αφορούσε. Και όχι μόνο το αφορούσε, αλλά και το τροφοδοτούσε με την ίδια του τη στάση, εάν και εφόσον υπήρχε αυτό το τέλμα και η ιστοσελίδα «LeninReloaded» μας λέει ότι υπήρχε.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το ίδιο το κείμενο, που υποτίθεται ότι παραχάραξε ο Συνεργάτης μας ομολογεί το ίδιο πράγμα. Δηλαδή συμπεριλαμβάνει στο τέλμα και το ΚΚΕ, αλλιώς δεν θα υπήρχε καμία ανάγκη να γίνει αναφορά στον «απεγκλωβισμό», ο οποίος γίνεται «στην κατεύθυνση της κομματικής αυτοκατανόησης και της αποτίμησης του παρελθόντος».

Είναι φανερό ότι εφ’ όσον το Διεθνές Κομμουνιστικό Κίνημα ήταν σε τέλμα και το ΚΚΕ ήταν εγκλωβισμένο στη σχέση του με το ΚΚΣΕ αυτή η κατάσταση δε θα μπορούσε παρά να επηρεάσει και την κατάσταση στη χώρα μας και να εκφραστεί με «τις εσωτερικές αντιφάσεις του κινήματος».

Αντιφάσεις ενός κινήματος «με το μεγαλείο του και τις τραγωδίες του, με τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του, τα βήματα μπροστά και τα βήματα πίσω, τις υποκειμενικές και αντικειμενικές διαστάσεις των ατομικών και συλλογικών επιλογών που το έχτισαν».

Γι’ αυτό άλλωστε υμνολογείται η προσπάθεια του ΚΚΕ, γιατί «το ΚΚΕ, συνάμα, λειτουργεί ως ένας πολύτιμος για το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα φορέας αυτής της γνώσης και της εμπειρίας που ήταν η προϋπόθεσή της, ένας υποδοχέας της πραγματικής πολιτικής σκέψης για τις γενιές του μέλλοντος».  

Εάν, λοιπόν, το ΚΚΕ, σήμερα, και με τις δυνάμεις που έχει, μπορεί με τις επεξεργασίες του να παίζει ένα σημαντικό ρόλο στις διεθνείς εξελίξεις του Κομμουνιστικού Κινήματος, πολύ περισσότερο το τότε Διεθνές Κομμουνιστικό Κίνημα – με τις σχέσεις που είχαν αναπτυχθεί σ’ αυτό και με την ιδιαίτερη βαρύτητα της ύπαρξης της Σοβιετικής Ένωσης και των άλλων σοσιαλιστικών χωρών, μπορούσε να επηρεάζει το ΚΚΕ εκείνη την εποχή, πριν την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, με δοσμένη τη σχέση του ΚΚΕ ως προς το ΚΚΣΕ, αλλά και με το γεγονός ότι το ΚΚΕ συνειδητά αποδεχόταν και συνέβαλε στο «τέλμα».

Είναι, λοιπόν, πολύ άχαρο το έργο της ιστοσελίδας «LeninReloaded» να παρουσιάσει, εκ των υστέρων, μια γελοία, στην κυριολεξία, δικαιολογία ότι η συγκεκριμένη αναφορά, που χρησιμοποίησε ο Συνεργάτης μας αφορούσε αποκλειστικά και μόνο στο Διεθνές Κομμουνιστικό Κίνημα, γιατί, απλούστατα το ΚΚΕ δεν ξεχώρισε ποτέ τον εαυτό του από το Διεθνές Κομμουνιστικό Κίνημα και δεν έπαψε ποτέ να υπερασπίζεται τη Σοβιετική Ένωση και το ΚΚΣΕ.

Επομένως υπάρχει θέμα ως προς το πώς κατανοείται η προσπάθεια της ηγεσίας του Κόμματος με το Δοκίμιο και απόδειξη είναι η ίδια η ιστοσελίδα «LeninReloaded». Και σε αυτό ακριβώς το θέμα αναφέρθηκε ο Συνεργάτης μας, και αυτό ακριβώς το θέμα αντανακλά ευθύς εξ αρχής και ο τίτλος του άρθρου του.

Δεύτερο: Πουθενά μέσα στο άρθρο του Συνεργάτη μας δε χρησιμοποιείται η λέξη «Ναρίτης» ή «πρώην Ναρίτης». Η φράση που χρησιμοποιεί ο Συνεργάτης μας είναι απολύτως ακριβής και είναι: «τότε κινούμενο στο χώρο του ΝΑΡ». Δηλαδή, δεν έχει γίνει καμιά προσπάθεια να παρουσιαστεί ως μέλος του ΝΑΡ. Ο ίδιος δε ο κ. Αντώνης (όπως απαντά στους αναγνώστες του), αφού πρώτα έκανε τις διαψεύσεις του, αφού πρώτα έκανε τις τρίπλες του και αποσιωπούσε ότι ψήφισε το ΜΕΡΑ, μετά από παρέμβαση αναγνώστη – σχολιαστή του αποδέχεται ότι ψήφισε το ΜΕΡΑ, που ήταν πολιτικό σχήμα του ΝΑΡ, δηλαδή, χώρος του ΝΑΡ. Δεν αντιλαμβανόμαστε που υπάρχει η συκοφαντία και το τι ακριβώς διαψεύδει. Δεν θα ασχοληθούμε με τις αστείες δικαιολογίες του, που τον υποβιβάζουν ως συνειδητό πολίτη, αφού ο ίδιος θέλει αυτοβούλως να παρουσιάζεται ως τέτοιος.

Θα ασχοληθούμε, όμως, με ένα άλλο θέμα, που «βγαίνει» από τη «διάψευση», που κάνει. Μας εντυπωσίασε η «δύναμη» της διάψευσης. Και επειδή, όπως ο ίδιος ομολογεί, «κοινώνησε» (πολύ sic και πολύ θεολογικό, αλλά και δείγμα επηρεασμού γλώσσας) με τον καθοδηγητή της περιοχής του, που τον ενημέρωσε για το άρθρο του Συνεργάτη μας, που ανάρτησε η «Νέα Σπορά», πολύ υποψιαζόμαστε ότι όλη αυτή η δύναμη της διάψευσης πηγάζει από την προσπάθεια που κάνει να γίνει μέλος του Κόμματος. Ευχόμαστε να παραμείνει μια υποψία δικιά μας, γιατί σ’ αυτήν την περίπτωση δεν θα έχει να απολογηθεί ο κ. Αντώνης…

Περνάμε τώρα σε ένα άλλο θέμα το οποίο έχει να κάνει με την ανωνυμία του φερόμενου ως ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας «LeninReloaded». Ο κ. Αντώνης εξακόντισε τις κατηγορίες του ότι παραβιάζεται η ανωνυμία της ιστοσελίδας του και υπενθύμισε ότι αυτή η παραβίαση αφορά προσωπικά δεδομένα και ότι διαπράττεται ποινικό αδίκημα.

Η πρώτη παρατήρηση, που έχουμε να κάνουμε, είναι ότι ο κ. Αντώνης έχει χάσει εντελώς τη ψυχραιμία του και έχει περιέλθει σε καθεστώς …απώλειας της πραγματικότητας, που αφορά σ’ αυτόν τον …ίδιο, γιατί είναι ο ίδιος που παραβίασε την ανωνυμία της ιστοσελίδας του. Και εξηγούμαστε.

Στην 1η Μαρτίου 2013 στην ιστοσελίδα «LeninReloaded» αναρτάται άρθρο (εδώ) με την υπογραφή Αντώνης Μπαλασόπουλος, το οποίο, ταυτόχρονα, δημοσιεύεται και στο Ριζοσπάστη στον προσυνεδριακό διάλογο την ίδια ημέρα (εδώ). Στα σχόλια που ακολουθούν τη δημοσίευση του άρθρου στην ιστοσελίδα ξεχωρίζουμε δύο που …καρφώνουν για τα καλά τον Αντώνη Μπαλασόπουλο.

Αντωνης 1 Μαρτίου 2013 – 5:14 μ.μ.

Και ρωτάω γιατί είπα με τρόπο απόλυτα ξεκάθαρο ότι οι θέσεις της ΚΕ στηρίζονται στην αναγκαιότητα επεξεργασίας ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ.

Το ότι δείχνω στο κείμενο που έστειλα στον “Ρ” (Σ.Σ. τονισμός δικός μας) ότι οι επικλήσεις της συσπειρωτικής δύναμης του ΑΑΔΜ δεν επιβεβαιώνονται πουθενά απ’ την εμπειρική πραγματικότητα σημαίνει ότι εγώ βασίζω θέσεις σε εκλογικά δεδομένα;!

Μήπως τα μπέρδεψες λίγο;

Εδώ κλείνει το σχόλιο. Αυτό είναι το πρώτο σχόλιο που ανήκει στον κ. Αντώνη και που απαντάει σε κάποιο άλλο σχόλιο αποδεχόμενος ότι έστειλε το άρθρο, που έχει αναρτήσει και πάνω στο οποίο εξελίσσεται ο διάλογος με τους αναγνώστες της ιστοσελίδας.

Το δεύτερο σχόλιο που ακολουθεί είναι ακόμη πιο χαρακτηριστικό, γιατί του δίνεται η ευκαιρία να διαψεύσει ότι είναι ο Αντώνης Μπαλασόπουλος και δεν το κάνει. Και είναι χαρακτηριστικό το σχόλιο αυτό γιατί ξεκινάει με την επιβεβαιωτική φράση ότι ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας και ο συγγραφέας του αναρτημένου άρθρου είναι το ίδιο πρόσωπο. Παραθέτουμε τη συγκεκριμένη (μόνο) φράση:

Ανώνυμος 1 Μαρτίου 2013 – 7:02 μ.μ.

εβαλες τη θέση σου στο “Ριζοσπάστη” και τώρα την συζητάς στο μπλογκ σου ;
τι να πει κανεις!. αυτο και αν είναι κατάντια!.

 Σε αυτό το σχόλιο ο κ. Αντώνης και εφεξής κ. Αντώνης Μπαλασόπουλος δεν απαντάει τίποτα για την ταμπακιέρα αλλά προκαλεί και από πάνω:

Αντωνης 1 Μαρτίου 2013 – 8:24 μ.μ.

Κάποια τρολάκια είναι πολύ αστεία. Μπήκε ο τροτσκιστής Μπερνέρι κατηγορώντας τον Σκυλλάκο ως “οπορτουνιστή” και μόλις του απάντησα εγώ από ποια θέση αποφαίνεται, μπήκε ο καραγκιοζάκος από πάνω να πει ότι εγώ κάνω κριτική στο Σκυλλάκο. Μας περνάνε για εντελώς ηλίθιους ορισμένοι, και δεν καταλαβαίνουν ότι ο μόνος λόγος που δημοσιεύονται είναι για να εκτίθενται οι μεθοδεύσεις τους και οι γελοιότητες που μετέρχονται για να χτυπήσουν την ΚΕ και να σπείρουν ζιζάνια στο κόμμα

(Σ.Σ. τονισμός δικός μας).

Νομίζουμε ότι τα όσα σχόλια δημοσιεύσαμε από την ιστοσελίδα του κ. Αντώνη Μπαλασόπουλου είναι αρκετά για να καταδείξουν την πλήρη αναξιοπιστία του, κατά πρώτο, και κατά δεύτερο, ότι οι κατηγορίες του δεν μας αφορούν. Και δεν μας αφορούν και οι απειλές του για ποινικά αδικήματα, που φροντίζει να μας τα υπενθυμίζει δια μέσου της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων. Το άρθρο του Συνεργάτη μας κάνει αναφορά σε ένα συγκεκριμένο όνομα, Αντώνης Μπαλασόπουλος, επειδή το έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο Αντώνης Μπαλασόπουλος.

Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι ο κ. Αντώνης Μπαλασόπουλος επιβεβαιώνει ξανά τον εαυτό του μέσα από τους σχολιασμούς του, που αφορούν στην ανάρτηση του άρθρου του Συνεργάτη μας, δηλαδή μόλις χθες – προχθές.  

Πράγματι ο Συνεργάτης της «Νέας Σποράς», στο άρθρο του, του αποδίδει πολιτική ιδιότητα, ότι παλιότερα ήταν στο χώρο του ΝΑΡ και τον ονομάζει ως Αντώνη Μπαλασόπουλο. Το ερώτημα είναι: Εσείς κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε, γιατί απολογείστε ως «Αντώνης» ότι δεν έχετε καμία σχέση με το ΝΑΡ;  Εάν ο κ. Αντώνης δεν έχει καμία σχέση με τον Αντώνη Μπαλασόπουλο δεν έπρεπε να απολογείστε για την πολιτική σας ταυτότητα.

Η απάντησή σας κανονικά στο Συνεργάτη μας θα έπρεπε να ήταν ότι εσείς δεν έχετε καμία σχέση με τον Αντώνη Μπαλασόπουλο και ότι η πολιτική ιδιότητα, που σας αποδίδει, δεν σας αφορά, αφού διαψεύδατε ότι δεν έχετε καμία σχέση με το ΝΑΡ.  Ένας άνθρωπος, που διαψεύδει ότι δεν έχει καμία σχέση με το ΝΑΡ, δεν μπορεί να είναι ο Αντώνης Μπαλασόπουλος που κατονομάζεται από το Συνεργάτης μας, γιατί του αποδίδει ότι είχε σχέσεις «με το χώρο».

Εσείς όχι μόνο δεν κάνατε αυτό αλλά υπεκφεύγατε και όταν κάποιος σχολιαστής σας μπαίνει στον κόπο να σας υπενθυμίσει ότι έχετε ψηφίσει ΜΕΡΑ, όχι μόνο το παραδέχεστε, αλλά συνεχίζετε να απολογείστε ως Αντώνης στη θέση του Αντώνη Μπαλασόπουλου.

Δηλαδή, αν καταλαβαίνετε το τι σας λέμε, σας λέμε ότι εσείς κάνατε προσπάθεια να αποφύγετε την πολιτική ταυτοποίηση. Αυτό σας ενδιέφερε. Αλλά, φυσικά, η πολιτική ταυτοποίηση οδηγούσε καθαρά και στην ονομαστική ταυτοποίηση. Γιατί εσείς απολογείστε ως Αντώνης στη Θέση του Αντώνη Μπαλασόπουλου.

Μπορείτε, τώρα, να μας πείτε σε τι εμείς παραβιάσαμε τα προσωπικά σας δεδομένα, όταν η γνωστή έπαρσή σας είναι αυτή που σας φέρνει στη θέση να νομίζετε ότι μπορείτε να κρύβεστε, μέσα από ένα ακατάσχετο μπουρδούκλωμα, που, όμως, με δική σας ευθύνη σας αποκαλύπτει;  

Και δεν περιορίζεστε μόνο στη ξεκάθαρη απάτη που διαπράττετε, αλλά εξαπολύετε και το γνώριμο χυδαίο υβρεολόγιο, που δεν το αποχωρίζεστε ποτέ, κάνοντας πληθωρική και ανοίκεια επίδειξη του ήθους που σας χαρακτηρίζει.

Και τώρα σε ότι αφορά σ’ αυτό το τελευταίο, το ήθος σας. Για να σας αποδείξουμε το τι ήθος διαθέτετε θα καταφύγουμε και πάλι σε δική σας απάντηση. Θα δημοσιεύσουμε ολόκληρη την απάντηση, που δώσατε σε σχόλιο, αφού ζητήσουμε συγγνώμη από τους αναγνώστες μας, γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε.

 Αντωνης 30 Οκτωβρίου 2013 – 5:54 μ.μ.

Άκου να σου πω τώρα δυο κουβέντες κύριε Καλιγούλα μου, διότι φόλα δεν έφαγες –αγένεια μεγάλη– οπότε όταν τελειώσω με αυτά που έχω να σου πω, θα στην ταίσω με το ζόρι.

Εγώ δουλεύω. Πολλοί δουλεύουμε. Με αυτά που βγάζουμε, συντηρούμε, όπως μπορεί ο καθένας μας, και το κόμμα. Γιατί έτσι γουστάρουμε. Είμαστε εργαζόμενοι και τα λεφτά τα δουλέψαμε και ό,τι μας καπνίσει τα κάνουμε. ΟΚ; ΟΚ.

Πολλοί άλλοι δε δουλεύουνε. Τους απέλυσαν γιατί ήταν κομμουνιστές. Τα λεφτά μας πάνε και για αυτούς, και αυτοί επίσης παλεύουν για να ενισχυθεί το κόμμα μας. ΟΚ; ΟΚ.

Πού δουλεύουμε όσοι δουλεύουμε; Σε αφεντικά. Από πού εξαρτάται το βιός μας; Απ’ τα αφεντικά. Είμαστε λεύτεροι; ‘Οχι, δεν είμαστε, είμαστε δούλοι του κεφαλαίου, μόνο που έχουμε αυτή τη διαφορά, δεν θέλουμε να είμαστε δούλοι του κεφαλαίου. Δεν μας αρέσει, αδερφέ.

Επειδή λοιπόν όλοι αυτοί που δουλεύουμε εξαρτόμαστε ταυτόχρονα απ’ το κεφάλαιο, δεν μας ταίζει η ΕΣΣΔ, γουστάρουμε να υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα εξαρτώνται άμεσα απ’ αυτό. Για να μπορούν να μιλούν ελεύθερα, να σκέφτονται ελεύθερα και να λένε την αλήθεια. Γιατί αν υπαχθούν και αυτοί στα αφεντικά, όπως θες εσύ κύριε Καλλιγούλα, τότε θα μαστε όλοι δούλοι τους άμεσα. Και το είπαμε, δεν γουστάρουμε να είμαστε δούλοι.

Γι αυτό λοιπόν η Παπαρήγα και ο Κουτσούμπας και ο κάθε ένας που είναι στέλεχος παίρνει ό,τι παίρνει εν γνώσει μας και με δική μας επιθυμία.

Και συ μπορείς να πας να γαμηθείς.

Έγινα κατανοητός;

Αυτό είναι το ήθος σας κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε!!!

Μπορείτε να φανταστείτε κ Αντώνη Μπαλασόπουλε τον Νίκο Μπελογιάννη να απαντάει με τον ίδιο τρόπο μπροστά στους δικαστές του και μπροστά στο θάνατο;

Μπορείτε να φανταστείτε τον Νίκο Πλουμπίδη να απαντάει με τον ίδιο τρόπο μπροστά στην τότε ηγεσία του Κόμματος, μπροστά στους δικαστές, μπροστά στο θάνατο και  μπροστά στην άδικη κατηγορία που δέχτηκε;

Το κακό είναι ότι εσείς κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε παρουσιάζεστε ως υπερασπιστής του Κόμματος, μιλάτε εξ ονόματός του, ανακατεύετε τα ονόματα ηγετικών στελεχών του Κόμματος , τη στιγμή που μια γραμμή παρακάτω χυδαιολογείτε και βρίζετε το συνομιλητή σας.

Το χειρότερο είναι ότι μερικοί ηλίθιοι «δικοί μας» ικανοποιούνται από τον ανέξοδο τσαμπουκά σας και το αμερικάνικο καουμποϋλίκι σας και σας θεωρούν και «γαμάτο»!!! Και αυτό δεν είναι ένα φαινόμενο που προκαλεί μόνο θλίψη, αλλά είναι και ένα αρρωστημένο φαινόμενο που σημειώνεται για πρώτη φορά στο Κόμμα μας. Μερικοί «δικοί μας» να αρέσκονται σε έναν ανάλογο τρόπο εκφοράς του πολιτικού λόγου και πολιτικής στάσης.

Το χείριστο είναι ότι η ηγεσία του Κόμματος «ποιεί την νήσσαν», δεν έχει τοποθετηθεί απέναντί σας, δεν έχει διαχωρίσει τη θέση της, δεν έχει τοποθετηθεί απέναντι σ’ αυτό το φαινόμενο πολιτικού λόγου και στάσης, και όχι μόνο δεν έχει τοποθετηθεί, αλλά σας φιλοξενεί και τα άρθρα σας στο Ριζοσπάστη, σας επιτρέπει να συνεχίζετε να παίζετε το ρόλο που παίζετε, και εσείς, με τη σειρά σας, να εκμεταλλεύεστε αυτό το γεγονός και να απευθύνεστε στον κομματικό υπεύθυνο της περιοχής σας για να συνεννοηθείτε το τι θα κάνετε με την «Νέα Σπορά». Αναρωτιόμαστε, σε τι γλώσσα συνεννοηθήκατε κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε μεταξύ σας; Σ’ αυτήν που εκπέμπετε κάθε ημέρα από την ιστοσελίδα σας;

Και για να τελειώνουμε μαζί σας. Η ιστοσελίδα σας κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε είναι ένα διαφθορείο των κομμουνιστικών ιδεών. Αντιπροσωπεύετε τον πολιτικό εκφυλισμό, τον ηθικό ξεπεσμό του υποτιθέμενου κομμουνιστικού λόγου, που αρθρώνετε. Δεν είστε «δικός μας» κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε. Από άλλον περιστερώνα έχετε εξέλθει. Ξεπερνάτε ακόμη και τις παιδικές αρρώστιες των κομμουνιστών.

Η ειρωνεία είναι ότι στον τίτλο της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιείτε και την ελληνικής καταγωγής λέξη Pedagogy. Οπότε αντιληφθήκαμε πολύ καλά και το τι κομμουνιστική παιδαγωγία αντιπροσωπεύετε και στην ακαδημαϊκή σας καριέρα. Στους φοιτητές σας απευθύνεστε με την ίδια φράση, που χρησιμοποιείτε στην απάντησή σας στον σχολιαστή σας, τον επονομαζόμενο Καλιγούλα;  

Αλήθεια κ. Αντώνη Μπαλασόπουλε. Η Διοίκηση του Πανεπιστημίου Κύπρου γνωρίζει αυτήν την «κοινωνική» σας προσφορά και δραστηριότητα στην παιδαγωγία;

Και κάτι ακόμη. Δεν γνωρίζουμε το πόσο έξυπνο νομίζετε τον εαυτό σας. Μάλλον πρέπει να τον νομίζετε πολύ έξυπνο. Δεν γνωρίζουμε το πόσο βλάκες θεωρείτε τους άλλους και ειδικά αυτούς που βρίζετε. Μάλλον πρέπει να τους θεωρείτε πολύ βλάκες. Μαζί μας, όμως, διαπράξατε ένα σφάλμα. Νομίσατε ότι θα ανεχθούμε το θράσος σας, την αλητεία και την ανηθικότητα του πολιτικού σας λόγου. 

COMMENTS